Saturday, January 28, 2017

Gamer Girl Monthly Unboxing - January Box

Already another unboxing, but this time of a subscription box I haven't shown you yet. I think this might even be my favourite of the three. This is the third box I have gotten from Gamer Girl Monthly. They also have a great shop where you can buy stuff from previous boxes. That's how I became the proud owner of Companion Cube earrings!

//

Tid for enda en unboxing, men denne gangen av en boks jeg ikke har vist frem før. Jeg tror kanskje dette er favoritten min av de tre forskjellige jeg abonnerer på. Dette er den tredje boksen jeg har fått fra Gamer Girl Monthly, og for mer virker det som om tingene de sender ut treffer meg bedre enn de fra de andre boksene. De har også en nettbutikk der du kan bestille ting fra de forrige boksene, som er hvordan jeg ble den stolte eier av Companion Cube-øredobber!



The box is not too exciting from the outside, I think they use the same design every time. Except for last time when the package was a shiny red bubble envelope, to make room for the Guitar Hero scarf I've never shown you. But I actually wear that scarf, it is super warm, and no one knows what kind of scarf it is without asking or looking very, very closely. But that is a sidetrack, sorry!
//
Boksen er ikke så spennende, jeg tror de bruker samme design hver gang. Bortsett fra forrige gang da det var en blank rød boblekonvolutt. Det var for å få plass til Guitar Hero-skjerfet, som jeg jo aldri har vist dere, men som er kjempevarmt og godt. Og så kan man liksom bruke det uten at noen vet hva det er med mindre man ser veldig nøye eller spør da. Men det var en liten digresjon...


First impression. This month theme is Quest. // Førsteinntrykket. Temaet denne måneden er "quest."



A drawstring pouch with the Umbrella corporation, from Resident Evil, logo on it. 
// 
En silkepung med logoen til the Umbrella Corporation fra Resident Evil-spillene. 



Under the pouch there were more! // Og under pungen var det mer!



A little notebook with lines, bookmark and an elastic band to keep is closed. I LOVE this! And a super cool fridge magnet that went straight to the fridge!
 //
 En liten notisbok med bokmerketråd og strikk for å holde den igjen. Jeg elsker denne! Og en kjempekul kjøleskapsmagnet som gikk rett opp på kjøleskapet!



Finally some dangly earrings! I haven't played Skyrim yet, but I have it on Steam. The reason I haven't started is because I know myself well enough to know that it would take a lot of valuable time from my schoolwork. I am hoping to spend the summer playing it, and now I have another reason to do so! 
// 
Endelig noen dingle-øredobber! Jeg har ikke spil Skyrim enda, men det er bare fordi jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at om jeg begynner så kommer jeg ikke til å klare å slutte. Det ligger klart på Steamkontoen min, og jeg håper på å få begynt til sommeren da jeg har litt fritid. Og nå har jeg enda en grunn til å komme i gang. 



A necklace with the Umbrella corps. logo. I really like the simplicity of this, but I have not played the games in this series. They are not really my type of games, I think. I don't like getting scared. Maybe I'll give it a try though. They wouldn't have  made that many games in the series if they weren't good. 
//
En kjede med Umbrella corps. logoen. Jeg liker enkeltheten, men jeg har ikke spilt noen av spillene i serien. Jeg tror ikke de er helt min type spill, jeg liker ikke å bli skremt og slik. Kanskje jeg burde prøve en gang uansett. De hadde ikke kommet med så mange spill i en serie om de hadde vært dårlige.



They always include a button and this is also the Umbrella corps. logo. That makes three objects with this logo in one box, including the pouch. I think maybe they should have been more creative. But the button is not really that important for me. 
//
Det er alltid med en button i disse pakkene. Denne har også Umbrella corps. logoen på seg. Så med pungen blir det tre ting med den logoen på i denne pakken. Syns kanskje de kunne ha vært litt mer kreative, men den buttonen er ikke så aktuell for meg uansett. Er en del år siden jeg hadde en veske med masse buttons på. 


A Zelda heart ring. You can imagine my face when I saw this, considering the name of my dog. It is not to flashy and in silver, which is my favourite when it comes to rings. Definetly somehing I would wear. And really hard to take a good photo of. 
//
En Zelda hjertering! Om du har fått med deg hva hunden min heter, så burde det være lett å se for seg ansiktet mitt da jeg så denne. Den er ganske enkel og i sølv, og det er min generelle stil når det kommer til ringer. Det var også ganske vanskelig å ta et bra bilde av den. 




Good loot this month! // Bra fangst denne måneden!



Bonus pic of my Companion Cube earrings!




No comments:

Post a Comment