Monday, January 2, 2017

Happy New Year!

Happy New Year everyone! I'm sorry for the two-month break. I really thought I'd have the time to make a post every now and then, but exams and Christmas broke my flow. After my last exam, I had a week to buy all the Christmas presents and to get them out to their lucky recipients. After Christmas, I had my brothers birthday, a dinner with family and a meeting with friends. Then I got sick and binge-watched Greys Anatomy. On New Year's Eve, I slowly lost my voice, so I'm now a mute. With fever. And a dog in heat, but I guess that is a different story.

But hopefully, the next week will be filled with the things I missed before Christmas. I'll limit the actual Christmas-related posts to one since Christmas is over and everything, but I just want to show something off. My next semester does not start until the 17th of January, so anything up to that I'll reckon as a sort of limbo for new year-related posts. Probably. Maybe.

//

Godt nytt år alle sammen! Jeg beklager at det ble en pause på to måneder mellom postene. Jeg trodde jeg kom til å ha tid til å skrive litt innimellom, men jul og eksamener tok overhånd. Etter siste eksamen hadde jeg en uke på å handle inn julegaver og få sendt de ut igjen til mottakerne. Etter julaften var jeg i min brors bursdag, middag med familie og en liten sammenkomst med venner. Så ble jeg dårlig og har siden sett alt for mye Greys Anatomy. På nyttårsaften begynte stemmen å ryke, og nå er jeg stum. Og har feber. Og bikkja mi har løpetid, men det er kanskje ikke relevant.

Forhåpentligvis kommer jeg til å klare å lage noen poster den kommende uken, for å gjøre opp for tingene jeg ikke fikk postet før jul. Jeg skal begrense faktisk julerelaterte poster til én, fordi jula er over, men jeg har noe jeg vil vise frem. Neste semester starter ikke før den 17. januar, så frem til da er jeg i et slags limbo, der nyttårsrelaterte poster jeg ok. Kanskje.

No comments:

Post a Comment