Wednesday, January 25, 2017

Geek Chic Monthly Unboxing - January Box

I haven't gotten to blog as much as I wanted the past weeks. I took on a dog for a week, to earn some money, but it was a far more demanding dog than I was prepared to deal with, or that I was even informed of, so I just haven't found the time. I have some plans for posts, but it will all have to wait until next week, as I am going away for the weekend. The plans include to show off the crochet projects I'm working on at the moment and unboxing of both a doggy box for Zelda and the box from Gamer Girl monthly that I received today!

//

Jeg har ikke fått blogget så mye som jeg hadde tenkt de siste ukene. Jeg tok på meg å passe en hund for å tjene litt ekstra penger, men den hunden jeg har passet var langt mer krevende enn det eieren hadde gitt inntrykk av og som jeg derfor ikke var forberedt på. Jeg har noen planer for kommende poster, mer det må vente til neste uke, ettersom jeg faktisk skal bort i helga. Planene inkluderer de hekleprosjektene jeg holder på med for tiden og unboxing av en Flink Bisk pakke til Zelda og den pakken jeg fikk i posten i dag, fra Gamer Girl Monthly.




To the actual unboxing!
As I said at the end of the last unboxing of Geek Chic Monthly, this months theme is Supernatural!



First impression. // Førsteinntrykket.



Under the card there was not just a package this time but also a candle! // Under kortet var det ikke bare en pakke denne gangen, men også et lite lys. 



Inside the wrapping a cute little draw pouch appeared. // På innsiden av innpakningen var det en søt liten pung. 



Another smaller pouch! // En enda mindre pung!



In the pouch I found stud earrings with "Saving people. Hunting things, The Family Business." 
//
 I den lille pungen var det øredobber med "Saving people. Hunting things, The Family Business" på. 



Next jewellery in the large pouch was a charm necklace. An angel win and the impala first, second I'm guessing a little jar of salt, and last a pentagram and the colt. If I am to wear this I will probably remove at least the little jar, but maybe also the wing and the Impala. The jar is a little to big for me, and the rest of the charms don't get to shine with it in the way. 
//
Neste smykke fra den store pungen er et kjede. En englevinge og Impalaen de kjører først, i midten er det jeg gjetter er en liten krukke med salt, og så et pentagram med colten til slutt. Om jeg skal bruke det noen gang kommer jeg antageligvis til å ta bort krukka og sannsynligvis også vingen og bilen. Jeg syns krukka er litt stor og de andre tingene ikke kommer til sin rett. 



A magnetic cassette bookmark. // Et magnetisk bokmerke som ser ut som en kassett. 



The last thing in the pouch was a bracelet of the Impala licence plate. This was actually sort of broken when I got, but I managed to squeeze the rings back together. Just a little note. I do quite like the bracelet. 
//
Det siste i pungen var et armbånd med bilskiltet til Impalaen. Det var litt ødelagt da jeg fikk det, men jeg fikk klemt sammen de to ringene igjen, bare en liten notis. Jeg liker det!



The candle opened. I can't really identify the scent, but it smells sort of Christmassy to me. I might have to wait almost a year before I light it, just for that. (I'm not a fan of Christmas stuff out of season.)
//
Sånn ser lyset ut. Jeg klarer ikke helt å finne ut hva det lukter, men det er en ganske julete lukt. Så det kan hende jeg må vente nesten et år før jeg tenner på det, ettersom jeg ikke er så glad i jula, og i hvertfall ikke når det ikke er desember. 



And last a picture of it all. // Og så et bilde av alt til slutt.


All in all I am quite happy with this box. Next months theme is Gotham City Sirens, which not necessarily is my cup of tea, but I am still looking forward to it. 
//
Jeg er ganske fornøyd med denne boksen. Neste måned er temaet Gotham City Siren, noe som ikke er helt opp min gate, men det blir fortsatt spennende!





No comments:

Post a Comment