Wednesday, February 1, 2017

Flink Bisk Unboxing!

I won't be writing this post in English because it is a Norwegian subscription box for Norwegian dogs, but you are still welcome to look at pictures of what was in the box. Leave a comment if you wish me to write in English next time.

//

For litt over en uke siden fikk Zelda en pakke i postkassa. Det var bare så vidt den fikk plass også. Og i dag fikk vi endelig tatt noen bilder av en unboxing. Det har vært litt travelt i det siste, og jeg ville at hun skulle være med på å åpne sin egen pakke og se på alt hun har fått. Vi hadde en liten tyvstart da jeg innså at det var godbiter der som var perfekte til Agilitytrening, men ellers...


Så vi måtte ha en liten photoshoot da. Dette fordi Zelda skal legge ut et bilde på sin instragram med #flinkbisk for å delta i en konkurranse om å vinne mer godteri. 




Det er noe i den boksen som lukter godt i hvertfall. 


Hvor skal vi begynne?



Med andesnacksen selvfølgelig. Det er denne vi allerede har åpnet og brukt som motivasjon til første turen over mønet på agilitytreninga. En kjempehit!



Men denne lukter jo ikke godt?
Jeg pakket alt ut ordentlig etter at vi tok bildene og har allerede ristet tigeren ganske hardt og kastet den i veggen, så jeg tror vi har en vinner her også. Zelda har vært veldig picky på leker i mange år nå, men etter hun fikk en kanin fra Ikea har det vist seg at det kan hende det bare har vært jeg som har kjøpt feil type leke. 



Når skal du putte noe i den? 
Denne har vi prøvd med andesnacks i og hun har ikke sluttet tigge siden hun fikk ut alle godbitene. Og så syns jeg fargen passer oss midt i blinken da, uten at jeg vet hva Zelda syns om akkurat det. 


Jammen kom igjen da. Jeg kan ikke åpne pakningen selv!



Godkjent! 
Denne pinnen gikk rett ned, så det er litt trist at det bare er tre pinner i en pakke. 


Nå har jeg fått nok av at du bare gir meg pakninger, så nå skal jeg jammen meg prøve å åpne den selv, teite menneske. 
Dette er det eneste godteriet vi ikke har prøvd enda. Det er rett og slett tørrfisk. Hun har fått tørrfisk før og blirr dårlig i magen, men i denne posen er det mindre biter, så det kan hende det går bedre. Jeg skal i hvertfall være hjemme en stund etter at hun har fått prøve en, sånn for å se. Ellers har vi noen hunder i omgangskretsen som kanskje er villige mottakere. 


Siste ting i boksen var denne skinnrullen av okse. Jeg ble veldig glad for at det ikke var noe i boksen som inneholder svin, ettersom Zelda ikke tåler det. Så her har vi nok ukas lørdagsgodt tenker jeg. Jeg fikk sneket meg til å ta dette bildet mens Zelda var opptatt med å spise tyggepinne.

Jeg har bestemt at Zelda skal få fortsette å abonnere på denne boksen. Med de lekene som var med er det mer enn verdt og denne første boksen fikk vi for bare 99 kroner. Så dere kan se frem til en ny Flink Bisk unboxing i midten av februar ca!









No comments:

Post a Comment