Tuesday, January 10, 2017

Geek Chic Monthly Unboxing - December Box

Some time ago, I think in November, I came over the concept of subscription boxes. I fell in love with three different ones and decided to try them out. I shouldn't have considering my current financial situation. But hey, I need something to look forward to. I need to stop at least one of them, but I'm giving them all a good chance to impress me first.

This week I actually got two boxes, this was the first one. It is the December box from Geek Chic Monthly, but shipping from the USA to Norway makes it an early January box for me. The box is so cool!

//

For en stund siden, jeg tror kanskje det var i november, så kom jeg over noe som kalles subscriptions boxes på engelsk. På norsk blir det vel noe sånt som abonnementspakker eller noe, men det blir jo bare rart. Uansett bestemte jeg meg for å teste tre. Jeg burde jo selvfølgelig ikke ha gjort det, med tanke på pengesituasjonen mi om dagen, men jeg fant ut at jeg må få unne meg noe å glede meg til. Jeg er nødt til å si opp minst en, men har bestemt meg for å gi alle en skikkelig sjanse først.

Denne uken fikk jeg faktisk to bokser. Det er egentlig desemberbokser, men de blir jo sendt fra USA, så det blir tidlig januarbokser i stedet. Denne boksen er fra Geek Chic Monthly.


The open box first view. The card details the contents of the box on the back. 
//
Første møte med innholdet. Kortet har listen med det du får i pakken på baksiden.




Droid hair ties! // Droidehårstrikker!



Adjustable bracelet with Han and Leia silhouettes. The smaller circles says "I Love you" and "I know." And the last one says "Star Wars." I have this strange addiction to wearing bracelets, and it will be good to have a new one to change to. 
// 
Armbånd med Han og Leia-siluetter. På de små runde delene står det "I Love you" og "I Know." På den siste står det "Star Wars." Jeg har en merkelig avhengighet av å ha på armbånd, så det blir bra å ha et ekstra å bytte med. 



New Republic ring! 
I don't wear a lot of rings, and when I do they are usually a lot smaller than this one.
//
Jeg bruker ikke ringer så mye, og når jeg først gjør det er de som regel en del mindre enn denne. 


Darth Vader and Storm Trooper stud earrings! I love mismatched earrings, I usually wear to different ones anyway. The only drawback is that I don't usually wear stud earrings. I'll try to make and exception for these though. 
// 
Darth Vader og Storm Trooper øredobber! Jeg pleier å bruke to forskjellige øredobber bra før, det eneste "problemet" er at jeg pleier å bruke dingleøredobber... Men det spørs om jeg må gjøre et unntak for disse. 


Death star necklace! 
This is just so cool, and I can actually see myself wearing this. You know, to impress nerdy guys...
//
Jeg syns dette kjedet var skikkelig kult, og jeg ser faktisk for meg at jeg kommer til å bruke det. for å imponere nerdete gutter og sånt...


The back of the card. // Baksiden av kortet.


Over all I'm very happy with this box. The only thing I probably won't be using is the ring. But the rest of the items are really cool. This box is definitely still in the running. And I think next months theme is Supernatural!

//

Jeg er kjempefornøyd med denne boksen. Det eneste jeg nok ikke kommer til å bruke er ringen. Men resten av tingene er kjempekule, så denne boksen er helt klart fortsatt med i konkurransen. Og jeg tror tema for neste måned er Supernatural!

No comments:

Post a Comment