Thursday, January 12, 2017

Fandom of the Month Unboxing - December Box

As I mentioned I got two boxes this week. So it is time for another unboxing post. This time it is the Fandom of the Month box from December. The theme is Beauty and the Beast.


//

Som jeg nevnte fikk jeg to bokser den uka her, så da kommer det en unboxingpost til med en gang. Denne gangen er det Fandom of the Months desemberboks. Temaet er Skjønnheten og udyret.





First impressions. // Førsteintrykket.


 And a fridge magnet.  // Og en kjøleskapsmagnet.


The rest of the goodies come in a cute little pouch. // Resten av godsakene kommer i en liten pung. 


First a pair of rose stud earrings. // Først roseøredobber. 


A book ring! // En bokring! 


A gold bracelet with the different characters that come to life in the castle. // Et gullarmbånd med de tingene som kommer til liv på slottet. 




A pocket watch necklace. The lid says "Tales as old as time." The chain has a tiny mirror and to plastic gems in blue and yellow on it. 
//
Et lommeurkjede. På lokket står det "Tales as old as time." På lenken er henger det et lite speil og to plastperler i gult og blått. 


With the lid open. // Med lokket åpent. 


I am not as happy with this one as I am with the last unboxing I did. I feel that the book ring and the rose earrings are kind of generic, and could fit other things as well. And that the theme of Beauty and the Beast is kind of narrow, I had to look it up to get what the theme was supposed to be, and I guess I'm not that big a fan of this particular Disney movie.The bracelet is super cute though. And the pocket watch is a great idea, but not really for me. I also wish that they would include a list of the content. 

//

Jeg er ikke så fornøyd med denne boksen som den forrige. Jeg syns at ringen og øredobbene var veldig generelle og kunne ha passet i andre settinger også. Syns temaet var veldig smalt og, for jeg måtte google det for å skjønne hva det skulle være. Jeg er nok ikke så stor fan av akkurat Skjønnheten og udyret. Armbåndet er dog kjempesøtt, og lommeuret et veldig god ide, men jeg kommer nok ikke til å bruke det. Og så skulle jeg ønske de sendte med en liste over innholdet.



No comments:

Post a Comment