Tuesday, March 21, 2017

Geek Chic Monthly Unboxing - February Box

Hello everyone. I actually got this box last week, but I haven't had the time to post about it. I have weekly reports and a qualifying paper to write. In addition to the weekly hospital visits I've had for the past month and a half. I even sent Zelda on a little vacation, so that I can devote all my time to writing, reading, and sleeping. My bed will never be as good as it will next Tuesday. I might do an update on my health thingy later, depending on my last appointment and tests. I guess we'll see.

Over to the unboxing!

//

Hei alle sammen! Jeg fikk denne boksen forrige uke, men rakk aldri å skrive om det. Jeg har ukentligre rapporter og en kvalifiseringsoppgave som skal leveres snart, i tillegg til alle turene på sykehuset for undersøkelser. Jeg har til og med sendt Zelda på ferie så jeg kan bruke all min tid på lesing, skriving og soving. Senga mi kommer aldri til å bli så god som den kommer til å være neste tirsdag. Det kan hende jeg skriver en oppdatering på de helsegreiene etter jeg har fått tatt de siste testene, men vi får se.

Til unboxingen!


This month's theme is Gotham City Sirens. // Denne månedes tema er Gotham City Sirens. 


Does not look like a lot of content this month... // Ser ikke ut som om det er så mye i boksen denne måneden...


At the bottom, there were a Batman decal with the symbols of the ladies in it. 
// 
På bunnen var det et klistremerke med symbolene til de forskjellige damene i. 



Then there was the Batman coin purse. Good news, there is something inside it!
//
Så var det Batmanpungen. Og heldigvis er det noe inni den!



First item; a black and gold Catwoman bracelet. // Første ting var et Catwomanarmbånd i svart og gull. 



Second item; a Harley Quinn necklace. // Så et Harley Quinn kjede.



Third and last jewelry item is a Poison Ivy ear cuff. My favorite item, sort of. The thing is. Have you seen my ears? Of course, you haven't. Let's say they are sort of already occupied...
//
Siste smykke i denne boksen var et Poison Ivy øresmykke. Min favoritt ting, på en måte. Det er bare det at... Har du sett øra mine? Selvfølgelig har du ikke det. La oss bare si at de er på en måte allerede opptatt. 



Sorry about the poor quality images, it is not that easy to photograph your own ears. But I think you see the picture. For me this would have worked better if it was a real earring... 
//
Beklager at bildene er litt rare, det er ikke så lett å ta bilde av siden egne ører. Men jeg tror dere skjønner tegninga. Det hadde vært lettere om det faktisk var en øredobb og ikke bare en ting som skal klemmes rundt kanten på øret.



But this was my definite favorite from this box. A strawberry lime lip balm. It is tinted red, but it is not too red. And it has little glitter particles in it. But it is soo good! I have already used it a lot.
//
Favoritten min fra denne boksen var en leppepomade med jordbær og lime smak. Den har svak rødfarge og litt glitter i, men den er fortsatt supergod. Jeg har brukt den mye allerede. 



Group shot! // Gruppebilde!


And the back of the card for those of you wondering. // Og baksiden av kortet for dere som er nysgjerrige. 


I'm sorry that this post is a bit impersonal and everything, but I am a little stressed out, and just wanted to show you this box before to much time had passed. I have gotten news of the two next months themes. They are Princess Bride and Alice in Wonderland, both of which I am very much looking forward to!

Be prepared for a week of silence from this end, I didn1t get to prepare and schedule any post as I had planned...

//

Beklager at denne posten er litt upersonlig og sånt, men jeg er litt stressa og ville bare vise dere boksen før det gikk alt for lang tid. Jeg har klart å finne ut temaene for de neste to månedene og det er The Princess Bride, som er en film dere burde se om dere ikke har sett den før, den er kjempemorsom! Og Alice i Eventyrland. Jeg ser meget frem til begge to!

Vær forberedt på at det kan være stille en uke fremover, jeg rakk ikke gjøre ferdig flere ting jeg kunne ha lagt ut, slik jeg egentlig hadde tenkt. 







No comments:

Post a Comment