Friday, March 10, 2017

New crochet hooks // Nye heklenåler

You might have seen that I posted a screen shot of something I bought on Ebay a while back. I don't know how this is for you, but around here an Ebay purchase is rarely alone. I bought some stuff for my hair, a new battery for my MacBook Air and some crochet hooks, in addition to the massive skein of chunky yarn. If you read the title before you read the post you already know what arrived first. But if you are at all like me you don't.

Anyways. These were an unplanned bonus purchase. I probably rewarded myself for something. And they were not to expensive either. The battery I actually needed long before Christmas, but I had to gifts for others in stead. Oh well. The skein og chunky yarn was also sort of planned. But with kind of a weaker reason. I just wanted one and had to wait until I had the money.

//

Det kan hende du har vært innom og sett det bildet jeg postet av en liten ting jeg kjøpte på Ebay for en stund siden. Jeg vet ikke hvordan det er for dere, men her kommer et Ebaykjøp sjelden alene. Jeg kjøpte noen greier til håret, et nytt batteri til macen og nye heklenåler, i tillegg til det massive nøstet med supertykt garn. Om du er en av dem som leser tittelen før du begynner på selve posten, så vet du allerede hva som kom frem først. Er du som meg så vet du det ikke.

Uansett. Dette var et spontant bonuskjøp. Antageligvis en belønning for ett eller annet jeg hadde gjort. Hvem vet. Men de var ikke så dyre, så da er det liksom greit. Batteriet var planlagt. Macen har vært ugrei siden lenge før jul, men jeg måtte bruke penger på å kjøpe gaver til andre i stedet. Garnøstet var også planlagt, men mer fordi jeg forelsket meg i det og så måtte jeg vente til jeg hadde råd.









I love them. Did you ever as a child have a set of crayons or markers that came in a box with a little place of each? And then when you used one of them, it had to go back in the exact same place? And they were sorted by color and everything was just so perfectly organized? This is that, just for crocheting adults. They even smell good. 

//

Jeg elsker disse heklenålene. Da du var liten, hadde du et sett med tusjer eller fargestifter som kom som et sett i en boks med bestemt plass til alle? Sånn at når du hadde brukt en måtte du legge den på nøyaktig samme plass? Og de var sortert etter farger og alt var så perfekt organisert? Disse gir deg den følelsen. De lukter til og med godt. 


No comments:

Post a Comment