Thursday, March 2, 2017

Two months in // Etter to måneder

The temperature project is still going strong, and at the end of this month I finally got to use a new color, from the plus side of the scale. And if my measurements were taken in the morning I would have been able to dip into a even colder color. And it all was within a week of each other. The weather has been miserable the past week. One night of about 15-ish cm of snow, and the next night rain. But not enough to make the snow disappear, just enough to make it into a lovely slush. I guess that is enough of the stereotypical Norwegian smalltalk.







Temperaturprosjektet ruller videre, og nest siste dag denne måneden fikk jeg endelig brukt en ny farge, fra plussiden av skalaen. Hadde jeg målt tempereturen om morgenen i stedet for om kvelden, så hadde jeg fått gått enda et hakk opp på minussiden. Og de hadde begge vært samme uke. Sannsynligheten for at jeg får brukt enda kaldere farger på denne siden av året er vel ganske liten.

2 comments:

  1. Artig!

    Har du funnet på skalaen selv, eller er det faste farger? Vært moro å prøvd en måned eller tre. :-D

    ReplyDelete
  2. Skalaen er litt funnet på selv, med inspirasjon. Men jeg brukt bare farger fra det garnet de selger på Nille, så det er lett å få tak i og ikke så dyre.

    ReplyDelete