Tuesday, March 7, 2017

Fandom of the Month Unboxing - February Box

Last week I got my last box from Fandom of the Month. I have mentioned before that I was cancelling this subscription after this box, because it was the box I was overall most dissatisfied with. I have tried to figure out what the future themes are, but it is difficult. The hints for this months box was put out 11 weeks ago on instagram, so the prediction of the boxes are very hard. But I have to say, the last to boxes have made me very happy, and I might regret cancelling it. Better to not look up what I am going to miss.

//

Forrige uke fikk jeg min siste boks fra Fandom of the Month. Jeg har vel nevnt tidligere at jeg kom til å avslutte abonnementet på denne, siden det var det jeg i det store og hele var minst fornøyd med. Og så er det utrolig vanskelig å forutse hva det kan være i neste boks, i motsetning til de andre jeg abonnerer på som annonserer det minst en måned i forveien, legges det til denne ut vage hint på instagram. Som til denne månedens boks som ble lagt ut for 11 uker siden. Men når det er sagt så er jeg veldig fornøyd med de to siste boksene. Jeg skal prøve å unngå å følge med på hva det er i de neste boksene, så jeg slipper være bitter for det jeg går glipp av.




The theme of the box is visible at once, and suddenly I realize how they could make a Beauty and the Beast box. Because this was one of my favourite movies when I was a kid. I had only seen it in Norwegian before, but I have the DVD with both English and Norwegian so I just had to watch it in English this weekend. 
//
Månedens tema kommer frem med en gang man åpner esken og i det jeg ser kortet innser jeg plutselig hvordan de kunne rettferdiggjøre å sende ut en boks om Skjønnheten og Udyret. Jeg hadde bare sett filmen på norsk tidligere, men fant ut at jeg har engelsk språk på DVDen også, så da måtte jeg bare se den på engelsk i helga. 



My absolute favourite character from the movie when I was a kid. For som reason the idea of being a princess wasn't always the best scenario. Especially not if you could be a cute and cuddly fish. I love this Flounder magnet!
// 
En Fomlemagnet til kjøleskapet mitt! Jeg er ganske sikker på at dette var favorittkarakteren min fra filmen, for det kom til meg med en gang hva navnet var samtidig ble jeg fylt av en sånn god og varm følelse. Og så innså jeg at jeg nok var mye mer opptatt av denne fisken enn det å være en havfrueprinsesse. 



I think they might have changed from having a drawstring pouch to this ziplock pouch instead. Which I really like. They are a bit more useful for other things, I think. 
//
Jeg tror de har erstattet de små pungene med snørestramming med denne typen med glidelås. Noe som jeg syns er en positiv ting. Det gjør pungen mer anvendbar til andre ting senere, ser jeg for meg.



First item is a black choker with a small golden conch on it.  (I it placed in the front and center of the choker but the choker had been folded I just could not make it look even ok in a picture without folding along the already existing lines.) I almost ordered a similar choker on Ebay the same day I ordered my chunky yarn, but I managed to stop myself. I think I might remove the conch if I am going to wear it though, it is not quite my style. The black choker though, is very much my thing.
//
Første ting ut er et svart chokerkjede med en gyllen konkylie på. (Den sitter midt foran på kjedet altså, det er bare fotoestetiske hensyn som gjorde at jeg måtte brette det på den måten.) Jeg holdt på å kjøpe meg et meget likt kjede på Ebay i samme raid som blandt annet det supertykket garnet, men klarte å stoppe meg selv i tide. Og det gjør jo ingenting nå. Jeg kommer nok til å ta av konkylien, ettersom gull og ting fra havet ikke er helt min ting. Men svarte chokere derimot, er helt meg. 



This time there is two pairs of earrings! One for Ariels seashell bikini and one for her tail. And although they are studs and not dangling earring, which are my favourites, I really like them. The scales have a really nice effect changing with the lightning. 
//
Denne gangen er det med to par med øredobber. Et for Ariels skjell-BH og et for halen hennes. Det er ikke denne typen øredobber jeg er mest glad i, men disse er veldig fine. Skjellene på haledobbene har en utrolig fin effekt i varierende lys. Så jeg er faktisk veldig fornøyd med disse. 




And a charm bracelet with five charms. I took a picture of it from both sides, and they look good both ways. Except for maybe the ship, but hey. The good thing about it is that it is adjustable, but what makes it improbable that I will wear it is the constant dangling of things. But I will try to overcome it.
//
Et regulerbart armbånd med forskjellige figurer på. (Jeg orker ikke forklare hver enkelt.) Tok et bilde av begge sider, og de ser omtrent like bra ut på begge sider. Sånn utenom skipet da, som det nok er best å være på godsiden til. Jeg vet ikke hvor mye jeg kommer til å bruke det, ser for meg at den konstante dinglingen kan bli litt irriterende. Men jeg skal prøve. 



The last item is an Ursula tentacle ring. It is a bit big, but it is adjustable, or I can wear it on my thumb. I identify more with Ursula at this stage of my life than I do Ariel. 
//
Den siste tingen i denne boksen er en Ursulatentakkelring. Den er litt stor, men det går an å klemme den sammen litt, eller så kan jeg bruke den på tommelen, som også var veldig kult. Jeg må innrømme at Ursula nok er nærmere meg nå enn det Ariel er.



No comments:

Post a Comment