Friday, March 3, 2017

Gamer Girl Monthly Unboxing - February Box

Today I received my Gamer Girl Monthly box, and I must say it remains my favourite of the three I have tried. This month the box is a little larger than usual... And I wonder what happens to packages sometimes. This one has a hole all the way trough the cardboard on top.

//

I dag har jeg fått en pakke fra Gamer Girl. Og jeg må bare gjenta at dette nok er favoritten blant de tre forskjellige boksene jeg har prøvd. Denne måneden er boksen litt større enn vanlig. Også lurer jeg fælt på hva pakker egentlig går igjennom på reisene sine. Denne har fått et hull helt igjennom pappen i lokket.



So this months theme is Player 1.  // Månedens tema er Player 1. 



And we are getting to understand why the box was larger than usual... // Nå begynner jeg å skjønne hvorfor boksen er større en vanlig. 



Something large, soft and black wrapped in plastic is surrounding the pouch. The decoration on the pouch is from Kingdom Hearts. I'll save the largest thing for last. 
// 
Noe stort, mykt og svart gjemmer pungen, som er dekorert med logoen til Kingdom Hearts. Så sparer jeg den store svarte tingen til slutt jeg. 



Continuing with Kingdom Hearts. I have not played any of the games, but I am familiar with them, and know that they are popular. Some day in the far future, when I am rich, I will buy a PS2 and I will try. But this necklace I have already decided I will wear anyway. I like it, and for the untrained eye it will just be a pretty key, so there is no reason not to. 
//
Vi fortsetter med Kingdom Hearts. Jeg har ikke spilt noen av de, men jeg er sånn passe kjent med de og har fått med meg at de er ganske populære. Da jeg vinner i Lotto eller noe en gang i fremtiden, skal jeg kjøpe meg en PS2 og sette meg ned med det første i hvertfall. Men kjedet kommer jeg uansett til å bruke nå. Jeg liker det og for en som ikke vet bedre vil det bare være en pen nøkkel uansett, så det er ingen grunn til å la være. 



The next item is a Final Fantasy necklace. Actually it is a Chocobo from Final Fantasy. I am not to familiar with them, other than that are creatures you can breed and race in at least one of the games. I sadly(or not) have no ambition to ever play a Final Fantasy game. I have seen others play and that is more than enough for me. The games are really long and there are so many thing to remember that I just don't think I have the patience. It it still a really cute necklace, but I'm not sure I will wear it. 
//
Neste ting er enda et kjede, dette fra Final Fantasy. Det er faktisk en Chocobo for å være helt korrekt. Jeg er kjenner ikke så alt for godt til dem, men de er vesen du kan avle og sende ut i kappløp mot andre, i hvertfall i ett av spillene. Jeg har ingen ambisjon om noen gang å spille et Final Fantasy spill. Jeg har sett andre gjøre det og det får bare være not. Spillene er superlange og det er kjempemasse å holde styr på, så jeg tror rett og slett jeg ikke har tålmodigheten til det. Kjedet er dog ganske søtt, men jeg er ikke sikker på om jeg kommer til å bruke det. 



The Sims Plumbob earrings!!! Yes, I just used three exclamation points. I love The Sims. A lot. Maybe I should show you once. Currently I am playing a Build a City challenge in The Sims 2. Just so you know. Yes, I will wear these. 
//
The Sims Plumbob-øredobber!!! Ja, jeg har nå brukt tre utropstegn både på engelsk og på norsk. Det blir seks til sammen det. Jeg elsker The Sims. Det er kanskje det spillet jeg har spilt mest i hele mitt liv. Kanskje jeg burde vise dere litt en gang. For tiden spiller jeg en "Build a City"-utfordring i The Sims 2. Bare sånn til opplysning. Og ja, jeg kommer nok til å bruke disse. 



I have never felt a greater urge to wear a button in my life. 
// 
Jeg har aldri hatt større behov for å bruke en button i hele mitt liv. 



So for the big black thing. Hint: read the label. // Så til den store svarte tingen. Hint: les på lappen.



I tried taking pictures of me wearing it, but it just didn't look good. So I have to get my model in. Here you have Zelda in a Zelda infinity scarf. Maybe I'll post a picture of me in it later. After all, I am putting it on tomorrow. It is so soft, and quite huge as well, I couldn't really get a good picture of how large it is. But I am in love with it. 
//
Jeg prøvde å ta bilde av meg selv med det på, men det funket bare ikke i dag, så jeg måtte få inn en modell. Jeg gir dere: Zelda i et Zeldaskjerf. Det er et sånt rundt skjerf som aldri slutter. Vet ikke om det har noe navn på norsk. Uansett, det var ganske svært. Så svært at jeg ikke fikk tatt et bilde som kunne vise hvor svært det faktisk var. Og så er det veldig mykt. Kanskje jeg poster et bilde av meg med det på senere. Jeg skal tross alt bruke det i morgen. 



Group shot and a good look at the print of the scarf. // Gruppebilde og en skikkelig bilde av mønsteret på skjerfet. 



The back of this months card with details of what was in the box, if it wasn't already clear.
//
Baksiden av denne månedens kort, der det står mer om hva som var med, om du fortsatt skulle lure. 


Just sort of a disclaimer. If any of the pictures is a bit off in color or something in this post or any of the others I post for a while it is because my color vision is a bit off its game. There is something wrong with my eyes, and I do not know what just yet, but I will probably know next week. That will be my forth trip to the hospital in the same number of weeks. And wether they figure it out or not I will have to keep going there until they know that everything has gone back to normal...

//

Bare som en slags forklaring eller noe sånt. Om noen av bildene er litt rare, sånn i fargen, i denne posten eller noen av de andre postene som kommer fremover, så er det fordi fargesynet mitt er litt ute av seg om dagen. Det er ett eller annet feil med øynene mine. Jeg vet ikke akkurat hva det er enda, men får forhåpentligvis svar på det neste uke. Det blir den fjerde turen på sykehuset på like mange uker. Og uansett om de finner ut hva det skyldtes eller ikke så må jeg fortsatt dra dit til alt har normalisert seg igjen...

No comments:

Post a Comment