Thursday, October 20, 2016

Just wanted to show you something // Ville bare vise dere noe


Isn't it pretty? // Er den ikke pen? 


It is not new or anything, I got it for meg 20th birthday. But I haven't had a place to have it in over a year, and now it is finally up and running again. I haven't made anything yet, but I've fixed a few holes in some clothes. My further plans are to shorten some curtains I have bought to for the living room and some for the bedroom. I can now at least fix my clothes as the holes pop up. I also have an idea for a dress, but I'll have to draw a pattern, so that won't be just yet.

//

Den er ikke ny altså, jeg fikk den til 20-årsdagen min. Men jeg har ikke hatt noe sted å ha den på over ett år, og nå er den endelig tilbake. Har ikke sydd noe enda, men jeg har sydd sammen noen klær. Videre planer inkluderer å legge opp noen gardiner til soverommet og stua. Og så kan jeg sy sammen klærne mine igjen med en gang det blir hull i dem. Jeg har også en ide til en kjole, men da må jeg tegne mønsteret selv, så det blir ikke med en gang. 

No comments:

Post a Comment