Thursday, October 6, 2016

After a proper break...

Hello! I know there have probably not been a lot of traffic here the past years since I have not been posting in about 5 years. But know I feel like sharing a little again, so lets see what happens.
-I have decided to change the layout. That will be done by trial and error, so be patient.
-I still haven't decided a final name for the blog, as I might like to talk about some other things than hobbies too, so that also might change. I just can't figure out a name that would encompass all my weird interests.
-And, most importantly, I have decided to write all posts in both English and Norwegian, to make it more accessible. This, I hope, will give my fellow Norwegians easier access to the things I will share, and maybe also pull in some other Scandinavian readers.

Hope to see you later!

Hei! Jeg antar det ikke har vært så mye trafikk her i det siste, ettersom jeg selv ikke har postet noe her på omtrent fem år. Men nå føler jeg for å dele litt igjen, så vi får se hvordan det blir fremover.
-Jeg har bestemt meg for å forandre layouten, og det kommer til å skje ved at jeg prøver meg frem, så dere får bare være tålmodige.
-Jeg har enda ikke bestemt meg for hva som ville vært det beste navnet på bloggen, siden jeg ikke klarer finne noe ord som dekker alle de merkelige interessene mine.
-Videre, og kanskje viktigst for dere som leser dette, er at jeg har bestemt meg for å skrive hver post på både engelsk og norsk. Dette vil gjøre bloggen lettere tilgjengelig for nordmenn og forhåpentligvis vil det kanskje trekke litt interesse fra våre naboland også.

Håper vi ses senere!

No comments:

Post a Comment