Thursday, October 13, 2016

Conference

Hi everyone. I haven't gotten to post more yet, but I have planned posts, so I promise, there will be more. Next week. Today and tomorrow I am busy at a conference with the catchy title "The cult of Saints in the Archdiocese of Niðaróss and its European Context." I am required to be there as a part of a class I am taking on the cult of saints, but I am still a bit nervous. Anyways, I'm glad I'm not having a presentation myself. Mostly glad I don't have to answer any questions after a presentation.

The worst thing is that I have to get up at 5 in the morning. I live in Hamar, and study in Oslo, so there is a one and a half hour train ride to get there. Also, I have to walk my dog before I leave.

I usually use the morning ride to read, but the ride home is usually used for playing stupid games on my phone... 

Anyways, stay posted, there will be more interesting tings popping up soon. And at least they serve cake in the coffee break. 
//
Hallo alle sammen! I har ikke kommet så langt at jeg har fått postet noe mer, men har planlagt noen ting jeg har lyst til å vise dere, så det kommer til å komme mer. Neste uke. I dag og i morgen er jeg opptatt på en konferanse med den svingende tittelen "The cult of Saints in the Archdiocese of Niðaróss and its European Context." Jeg er her fordi jeg tar et fag nå som omhandler helgener, så jeg er ikke en aktiv deltaker i så måte, men jeg er fortsatt litt nervøs. Jeg er i hvertfall glad for at jeg ikke skal presentere noe, og i hvertfall at jeg ikke må svar på spørsmålene som blir stilt. 

Det verste med det hele er at jeg må stå opp klokka fem for å komme meg hit. Ettersom jeg bor i Hamar og studerer i Oslo, må jeg kjøre tog i en og en halv time for å komme meg hit. Og så må jeg gå tur med hunden før jeg reiser da.

Vanligvis bruker jeg morgentogturen på å lese og forberede meg på forelesningene, mens turen hjem er en god del mindre produktiv som regel. Det blir en del mobilspill...

Uansett! Følg med, det kommer til å kommer mer interessante ting etter hvert. Jeg får i hvertfall kake i kaffepausa da. 




No comments:

Post a Comment