Monday, April 24, 2017

IKEA

I went to IKEA with some friends last week. I bought some stuff that I intend to show off in a post later this week. But until I have the time to do such a lengthy post I just wanted to show you my dream cabinet. I saw it at IKEA (duh) and it is just perfect. When I get rich this is at the top of the list of things to acquire. Just imagine my pretty pink sewing machine in there, not gathering dust, being on display...

//

Jeg var på IKEA med noen venner onsdag forrige uke. Jeg kjøpte noen småting der, som jeg tenkte jeg skulle vise frem i en post senere denne uke, om jeg får tid. Men ettersom jeg ikke har tid akkurat nå, så ville jeg bare innom å vise frem et bilde jeg tok av drømmeskapet mitt. Det er selvfølgelig et IKEA-skap, og jeg tror ikke jeg har sett noe så perfekt før. Når jeg blir rik så er dette en av de første tingene jeg kommer til å gå til anskaffelse av. Bare se for dere den fine rosa symaskina mi inni der, til utstilling, men uten å samle støv...


No comments:

Post a Comment