Thursday, April 6, 2017

Gamer Girl Monthly Unboxing - March Box

Time for a new unboxing! I got this on Friday, right before we left, and I haven't had the time to write before now. The theme for this box is Roam. And it is the first box from Gamer Girl Monthly with things only from games I have never played. Obviously, I need to start playing Final Fantasy. Or sell some organs to be able to afford a Nintendo Switch.

//

På tide med en ny unboxing. Pakken kom på fredag, rett før vi skulle dra på fjellet, og så har jeg bare ikke hatt tid til å skrive om det før nå. Temaet denne måneden var Roam, og det er den første boksen fra Gamer Girl Monthly som bare har hatt ting fra spill jeg aldri har spilt. Så det spørs om jeg må begynne å spille Final Fantasy. Eller selge unna noen organer for å få råd til Nintendo Switch.






















It is a bit hard to write much about the item when I don't really have any first-hand knowledge to any of the games or even consoles. The League of Legends necklace is actually quite cool, and the tote is cute, but I don't know if I will use any of them.  Oh well, this is the first box that I didn't really relate to, and I don't think that is too bad after five boxes. One can not play all the games in the world. 

//

Det er litt vanskelig å skrive for mye om hver ting når man ikke har noe forhold til noen av spillene. League of Legends-kjedet var litt tøft, og bagen var ganske morsom, men jeg vet ikke om jeg kommer til å bruke noe av det allikevel. Jeg syns ikke det er så ille å få en boks som jeg ble litt skuffet over etter fem andre bra. Man kan liksom ikke spille alt i verden heller. 






No comments:

Post a Comment