Friday, April 7, 2017

Geek Chic Monthly Unboxing - March Box

I got another box this week, the Geek Chic Monthly box. And the theme was The Princess Bride!

//

Denne uken fikk jeg enda en boks, fra Geek Chic Monthly. Og temaet var The Princess Bride! Har du sett den? Mener å huske at jeg ba deg gjøre det.


I don't get what happens to these boxes in the mail, they always arrive battered. At least this time there was no hole in it. // Jeg skjønner ikke hva posten gjør med pakkene. De kommer alltid frem litt forslåtte. Men det var i hvertfall ikke hull i denne da. 



I love the card, I might actually have to hang this one! // Jeg syns kortet er kjempemorsomt, så det spørs om jeg må henge det opp et sted. 



Under the card there is a little packet. // Under kortet var det en liten pakke.



An inside it, there was this. // Og den var denne.



A cute little pocket mirror with the silhouettes of Buttercup and Westley and the words "As You Wish." // Et lite søtt lite lommespeil med siluettene av hovedpersonene og ordene "As You wish."





And there was a little pouch. // Og det var en liten pung. 



With dangly earrings in it! // Med dingledobber i!



And a necklace with the book on it. There is room for pictures inside it, but I forgot to take a picture of it.
 // 
Og et kjede med boka i. Det er plass til bilder inne i den, men det glemte jeg å ta bilde av. 



And a pretty little bracelet with "inconceivable" written on it. // Og et pent lite sølvarmbånd med "inconceivable" på. 





So, if I was disappointed by the Gamer Girl Box this month, this box made up for it all!
//
Om jeg var skuffet over Gamer Girl-boksen denne måneden, så gjorde denne opp for alt!


2 comments:

  1. That name tag card is brilliant! I'll have to remember this for a gift idea! Thanks Kjersti!

    ReplyDelete