Wednesday, February 8, 2017

Fandom of the Month Unboxing - January Box

I have been waiting for this box for a while. It was sent two days after the Gamer Girl monthly box, and that box took seven days to arrive. On Monday this box finally arrived. A little battered and well taped. I was a bit worried, thinking that some of the content might have fallen out if the box had broken properly. But it seemed just fine once I opened it.

//

Jeg har ventet på denne boksen. den ble sendt to dager senere enn boksen fra Gamer Girl monthly, og det tok sju dager før den kom. Mens denne kom ikke før på mandag. Da boksen kom så det ut som den hadde fått litt hard medfart, den var teipet ganske godt. Jeg var litt bekymret for at noe av innholdet hadde falt ut, men det så ut til at alt var på plass.



No sign of anything missing, card and magnet in place. // Ingen tegn til at det mangler noe, både kortet og magneten er på på plass. 


It seems this months theme is Star Wars! // Det ser ut til at temaet denne måneden er Star Wars!



Inside the paper was a pouch with some droids on it! When I saw the #squad on in I realized that I might be a little older than I feel... Anyways all the rest of the goodies was in the pouch. 
// 
Pakket inn i papiret var det en pung med glidelås, et lite håndtak og droider på. Resten av godsakene gjemte seg inni. Da jeg så #squad følte jeg meg bittelitt gammel...



The first thing I pulled out of the pouch was a choker. Or a bracelet. I don't really know what it is meant to be, but you can use it both ways. 
// 
Den første tingen jeg fikk tak i var et choker-kjede. Eller et armbånd. Jeg er ikke helt sikker på hva den opprinnelige meningen var, men det kan helt klart brukes på begge måter. Ikke nødvendigvis en negativ ting. 



Next was a Jedi necklace. Which probably means that the previous item was a bracelet. Anyways it is a cute necklace. 
//
Så var det et søtt Jedi-kjede. Som sikkert betyr at det forrige var et armbånd...



A TIE Fighter ring. This is massive! And I love it. The only sad thing is that it is not adjustable. On Monday when I opened the box it didn't fit, but today I can get it on my ring finger. I really want to wear it, but I'm afraid that someone will have to cut it off at the end of the night. 
//
En TIE fighter ring. Denne er kjempesvær. Og helt fantastisk! Det eneste som er litt dumt med den er at den ikke kan justeres noe. Da jeg fikk pakken på mandag fikk jeg den ikke på meg, men i dag får jeg den på ringefingeren. Jeg har veldig lyst til å gå med denne, men er litt redd for at noen må klippe fingeren min ut av den på slutten av kvelden. 



Some Death Star earrings! Matching the Death Start necklace I got last month in the Geek Chic Monthly box! I now know what side I'll be on this 4th of may. Oh yes!
//
Siste post på lista er et par Death Star-øredobber. Som matcher det kjedet med Death Star på som jeg fikk i Geek Chic Monthly-boksen forrige måned. Gjett hvilken side jeg skal være på fjerde mai... 



This box was definitely my favorite on from Fandom of the Month so far. But before I got this box I terminated the subscription for these boxes. It is the subscription box I overall am the least satisfied with, and I had to cut one anyways, especially now that Zelda has her subscription. I will get one more before it ends, though, I and will try to watch for spoilers and maybe order a box every now and then, but the spoilers are often a bit vague. 
//
Dette har vært favorittboksen min fra Fandom of the Month. Ironisk nok avsluttet jeg abonnementet rett før jeg fikk denne boksen. Og rett etter at jeg hadde betalt for februars boks. Så det vil si at neste boks sannsynligvis blir den siste jeg får fra Fandom of the Month club. jeg avsluttet dette medlemskapet fordi dette har vært den boksen jeg jevnt over har vært minst fornøyd med, og at jeg var nødt til å kutte ut en av mine uansett, spesielt nå som Zelda har startet et abonnement også. Jeg kommer til å følge med på spoilere og kanskje bestille en boks nå og da, men spoilerne har hatt en tendens til å være litt vage, så vi får se. 

No comments:

Post a Comment