Friday, February 3, 2017

One month in // Etter en måned

I thought I'd give you a little update on my temperature project. It has been a month and 31 rows in. I have got to admit, it is kind of boring and does not have a great variation in colors. Some days I have been cheering for the temperature to get above minus so that I could get to do a row of yellow. Also at the beginning of the month, it was sooo close to getting into the dark blue, but no... I know that there will probably be another month of these three colors, so that's fine. But for the first time in a long time, I am looking forward to spring. I still think it is a fun idea, though!


Jeg tenkte jeg skulle gi dere en liten oppdatering på hvordan det går med temperaturprosjektet mitt. Hele januar er over og 31 rader er heklet. Jeg må innrømme at det er litt kjedelig at det er disse tre fargene det går i hele tiden. Enkelt ganger har jeg forsøkt å heie gradestokken til over 0, slik at jeg kunne få bruke gult på en rad, men til ingen nytte. I begynnelsen av januar var det også veldig veldig nære å komme inn på mørkeblå, men den gang ei. Jeg er innstilt på en måned til med vinter, men for første gang på ganske lenge ser jeg frem til våren. Det blir veldig morsomt å se resultatet til slutt!

No comments:

Post a Comment