Wednesday, May 31, 2017

Gamer Girl Monthly Unboxing - May Box

I tried not having two unboxings back to back again, but I just keep playing The Sims 3, and it is throwing me off of everything I should be doing. But I have given myself some time off from The Sims now.  So I see more blog posts in your future. But first, the unboxing!

//

Jeg tenkte jeg skulle prøve å ikke få to sånne bokser etter hverandre igjen, men så spilte jeg bare mer sims og så ble det bare sånn. Var ikke bare bloggen som forble ugjort. Men nå har jeg tatt litt fri fra The Sims, så nå ser jeg flere poster i din fremtid. Men først en unboxing!



And again, the box itself is not too exciting. // Også denne gangen er boksen lite spennende.



This months theme is Stealth. // Månedens tema er Stealth. Jeg vet ikke helt hvordan man oversetter det til norsk jeg. 



Under the card view. // Slik ser det ut under kortet. 



Boo and Shy Guy fridge magnet!



And sunglasses. // Og solbriller.



With Super Mario-power-ups on the sides! // Med Super Mario-power-ups på siden!



Oh Yeah!



So Cool!



Also in the box; Decals. Six different ones. Here is Zoey from Left 4 Dead and Lara Croft.
//
Også løst i boksen var det seks forskjellige klistremerker. 



Lightning from Final Fantasy and Zelda. 



And last Commander Shepard from Mass Effect and Samus Aran from Metroid. I don't relate to all of them, but the Zelda decal might be used for something. // Jeg har ikke noe forhold til alle figurene, men Zeldaklistremerket kan det hende jeg setter på noe. 



But we are not done yet, there is still this little bag of goodies! // Men det er ikke over enda, det er enda igjen denne pungen med godbiter. 



Assassin's Creed dangling earrings. I Love Them. // Assassin's Creed dingledobber! 



Bioshock necklace! Yass! // Bioshockkjede. Skulle nesten brukt en smiley. 



Last piece of jewelry is a Pac-Man bracelet. There is an extra ring on it, that I don't know why is there. I could find any info in a quick google search, but there were no other loose parts, so maybe it is just something left over from production. 
//
Siste smykke er et Pac-Manarmbånd. Det er en ekstra ring på selve armbåndet, men det var ingen løse deler eller noe så jeg regner egentlig med at det er en rest etter produksjonen eller noe.  



And the last item is an Assassin's Creed Button. // Og den siste tingen er en Assassin's Creed button.


Again I am very happy with this box. This is my definitive favorite between the two boxes I am currently subscribed to. I might terminate the Geek Chic Monthly soon, but I have not decided yet. Is there any box you think I would like? Except for the Stars Hollow one, that I can't get because I live in Europe... 

//

Dette er fortsatt favoritt abonnementsboksen min. Jeg vurderer å si opp den andre jeg abonnerer på, men jeg har ikke bestemt meg enda. Denne boksen leverer bare jevnt over bedre enn den andre. Så får vi se om jeg kanskje erstatter den med noe annet eller ikke.Jeg er åpen for tips!



No comments:

Post a Comment