Friday, January 19, 2018

The finale! // Finalen!

It is finally here, the finished product of a year of looking at the thermometer. It is quite long. Actually, it is 176 centimeters long. I have no idea what I'm going to use it for. But I'll label it with the year, and put it in a box with the scale I was using, for now. It feels weird going about my day without jotting down the color of the day, maybe I'll do it again for another year.

I know that if I do it again I will make it a little narrower, and possibly include more colors. And check if the colors I want to use are still for sale. An idea I had is maybe, if I ever get pregnant, record all the temperatures in the days of the pregnancy and crochet a baby blanket from them. But it's just a thought. I seem to love symbolic things like that.

Here are the finished result (After the summary in Norwegian):

//

Endelig er det her, resultatet av mitt årslange prosjekt. Det ble ganske langt. Faktisk 1,76 meter langt. Og jeg har ingen anelse om hva jeg skal bruke det til. Men foreløpig blir det en boks, sammen med årstall og skalaen jeg brukte. Det er ganske uvant nå å ikke skrive ned dagens farge hver kveld, men kanskje litt godt også.  Kanskje jeg skal gjøre det omigjen et annet år?

Om jeg skal gjøre det igjen så blir det nok smalere og kanskje med flere farger. Og så skal jeg sjekke om fargene jeg vil bruke faktisk er å få tak i, for det var litt irriterende. En ide jeg har er at, om jeg blir gravid noen gang, så kan jeg lage et babyteppe med temperaturer gjennom svangerskapet. Må i så fall begynne å skrive ned temperaturer da jeg evt. begynner å prøve. Var bare en tanke, ingen overhengende fare.

Men, her er resultatet:







Previous posts, if you want to see month to month progress:
//
Tidligere innlegg, om du vil se fremgangen fra måned til måned:

January: Startup post.
                 Progress.
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November

No comments:

Post a Comment