Saturday, September 2, 2017

August is over // August er over

Not so delayed this time! One more month on the temperature project finished. August has ended and fall is here. The temperatures match this as well. Last year summer lasted well into September. This year I had to turn on heaters already in August. I don't know how the temperatures have been here while I was in Sweden, but since I got back at least it has been quite boring.

//

Ikke så forsinket denne gangen! Enda en måned på temperaturprosjektet er overstått. August er over og høsten er her. Temperaturen ute er enig i dette også. I fjor var det sommer langt inn i september, men i år har jeg måttet skru på varmeovner allerede i august. Jeg vet ikke hvordan temperaturen var her mens jeg var borte, men den har vært ganske kjedelig etter at jeg kom hjem.



The first of August is the first row after the two dark ones. So all the medium pink rows are while I'm still in Uppsala. The peach one in the middle is the day after I came home. The three dark ones towards the end are the trip to London. 
//
August begynner med første rosa rad etter de to mørkerosa. Så man kan se at det var varmere i Uppsala enn i Hamar. Den ferskenfargede raden i midten er dagen etter jeg kom hjem fra Sverige, og de tre mørke radene til slutt er de dagene jeg var i London. 






No comments:

Post a Comment