Thursday, August 31, 2017

Geek Chic Monthly Unboxing - August Box

I promised you before I went to Sweden that I would return with unboxings in August. And here it is; the unboxing of the August Geek Chic Monthly Retro Video Games box!

//

Jeg lovet dere at når jeg kom hjem fra Sverige skulle jeg poste en unboxing av denne boksen, nemlig Geek Chic Monthlys boks med retrospill-tema. Så her er den!




The Norwegian mail office people had put their tracking sticker on top of the box this time. They have done it before too, but not in a long while. That is why there are some spots on the lid of the box. I was a bit annoyed, as this is kind of a cool design. 
//
Posten hadde klart å sette sporingsklistremerket sitt på lokket denne gangen. De har gjort det før også, men har klart å la være en god stund. Men det er derfor det er noen lysere flekker på lokket. Litt irriterende da, ettersom dette egentlig er en ganske kult boks. 



Look like there are only smaller items this month.
//
Ser ut til at det er bare små ting denne måneden.



First off a Yoshi keychain! I love Yoshi! When my grandfather told me to name his cat, I chose Yoshi. Sadly he had omitted the rule that I could only choose between Mons and Lurifax, two more traditional Norwegian cat names. Oh well.  I chose Lurifax, by the way.
//
Først en Yoshinøkkelring. Jeg elsker Yoshi! Da bestefar ba meg finne på et navn til den nye katten sin foreslo jeg Yoshi. Dessverre hadde han glemt å informere meg om at jeg kunne velge mellom Mons og Lurifax, som vel er de mer tradisjonelle norske navnene på hannkatter. Det ble Lurifax.



Pac-Man bracelet. It is actually quite cute, but a little small
//
Pac-Man-armbånd. Det er faktisk ganske søtt, men litt lite. 



Tetris necklace! At first, I was really happy, since I indeed have spent a lot of time playing Tetris. But then I started thinking (Isn't that just a curse?) these are not the right colors of the tetriminos, are they? Oh well, I'll probably still wear it. 
//
Tetriskjede! Jeg ble først veldig glad, ettersom jeg har spilt en del Tetris i mitt liv. Men dette er vel ikke de riktige fargene på brikkene? Ikke at det egentlig spiller noen rolle, jeg kommer sikker til å bruke det allikevel. 



Zelda fairy bottle earrings. There is a chance I'll wear these too. 
//
Zelda fairy bottle-øredobber. Det er grei mulighet for at jeg kommer til  bruke disse også. 



Group shot!
//
Gruppebilde!



The card. It says that next months box will be Studio Ghibli-themed. I haven't seen all the movies from Studio Ghibli, but I'm pretty sure there will be a Totoro in it!
//
Kortet. På det står det at neste måned kommer til å ha Studio Ghibli som tema. Jeg har ikke sett alle Studio Ghibli-filmene, men jeg er ganske sikker på at det kommer til å være en Totoro i boksen!



No comments:

Post a Comment