Saturday, October 7, 2017

Fall is upon us! // Nå er det høst!

A week late is nothing! Well, I've been trying to write some other posts as well the past weeks, but I am just too tired and busy with school.  Or university as it actually is. This is my second year on the master level, so you know, there are things to do. But I am getting to it.

You know when I, in January, complained it was boring and monotonous, colorwise? September took note and went "hold my beer."

//

En uke for sent er da ingenting! Jeg har prøvd å skrive en del andre innlegg også, de siste ukene, men jeg kommer ikke helt i gang. Jeg er for sliten og/eller har for mye å gjøre på skola. Eller univeritetet da, som det faktisk er. Det er mitt andre år på masternivå nå, så det er ting å gjøre, bøker å lese.

Husker dere da jeg klaget i januar? På at det var litt kjedelig fargemessig og sånt? September bare; januar er ingenting mot meg!









No comments:

Post a Comment