Sunday, July 9, 2017

Gamer Girl Monthly Unboxing - June Box

A week into July and my Gamer Girl Monthly box arrived. Wanna get into it?

//

En uke inn i juli kommer endelig Gamer Girl-boksen min, så vi kan vel hoppe rett i det?


The box looked like it usually does. // Boksen ser ut som vanlig. 



Link on the card, and the theme "Journey." 
// 
Det er et tegnet bilde av Link på kortet og temaet denne måneden er "Journey." Eller "Reise" da. 



Under the card a bag with a grim message from The Oregon Trail and a Pocket Pop. 
//
Under kortet en pung med tekst og illustrasjon fra spillet The Oregon Trail. 



And another bag! This month is Gamer Girl Monthly's  2-year anniversary, and to help them celebrate I got to pick a piece of jewelry for free. 
//
Og under er det enda en pose. Gamer Girl Monthly feirer 2-årsdag denne måneden, og jeg fikk velge  et smykke gratis. 



And I chose this! A massive Hylian Shield necklace.
//
Og jeg valge dette; et stort Hylian Shield kjede. 



It is actually very heavy as well! // Det er faktisk ganske tungt også.



This is the Pocket Pop figurine/keychain. I have never owned one of these before. It is also from a game series I'm not too familiar with, so I am leaving it in the box for now. 
//
Slik ser altså en Pocket Pop ut. Har aldri hatt en før og denne er fra en spillserie jeg ikke er alt for kjent med, så jeg lar den være i boksen så lenge.



I'm lucky this month! Some lovely Zelda hearts stud earrings. // Denne måneden er jeg heldig; Små søte Zelda-hjerte-øredobber.



I have never played The Oregon Trail, but I have heard and read a lot about it. This necklace is simple and funny, and I like it.
//
Jeg har aldri spilt spillet dette kjedet er inspirert av. Det ble laget som et spill for skolen som skulle lære amerikanerne om hvor vanskelig det var å reise i Amerika i 1848.  Og reisen fore går med okse og prærievogn og det er viss sjanse for at du dør av dysenteri. Jo, også syns jeg kjedet er morsomt og enkelt og det liker jeg.



Also fangirling a bit over this one. It is a pokey necklace! // Også ganske så fornøyd med dette kjedet med en Pokey fra Super Mario. 



Tried getting a better picture of it, but I don't think I succeded. 
// 
Jeg forsøkte å ta et bedre bilde, men syns egentlig ikke at jeg lyktes så veldig med det. 



Lastly we got a Link-button as well. // Og til slutt var det en Link-button.



When next months box arrives I probably won't be home. I will post an unboxing as soon as I can when I finally get my mail, but I don't know when that will be, except towards the middle to end of August. 

//

Når neste måneds boks kommer er jeg nok ikke hjemme. Men jeg skal poste om den så fort jeg får den, og det blir antageligvis i midten eller mot slutten av august.

No comments:

Post a Comment