Saturday, June 17, 2017

Instagram

So, yesterday I finally set up an Instagram account for this blog. I have been meaning to do this for a while,  but I didn't find a "cool" name for it or the blog. It seems my creativity when it comes to usernames died sometime early in my twenties. What I did is, I ended up calling it kjerstiblog. The URL for my blog already contains my first name, and so it keeps it consistent.

What will be happening on the Instagram account is that I will tease a new blog post there. It just means that I will post a picture related to the new post when a new post is out. Obviously, it is to try getting more views on the blog, but also as a service to those of you who would like to know when something has happened over here. I can't seem to keep a consistent schedule. Or theme for that matter, but that's just life.

So now I am the curator of three Instagram accounts. My the blog one, Zeldas and my "personal" one. They all look like this as of posting this(links to the corresponding profile under the pictures, you are all welcome at either one of them!):











I går fikk jeg endelig gjort noe jeg har ment å gjøre lenge, nemlig å lage en instagramkonto for bloggen. Det er fordi jeg ikke har lyst til å forkludre min egen konto med de bildene, fordi det er slik jeg er. Og det syns jeg er helt greit. Det ble ikke noe kult navn av samme grunn som at jeg aldri klarte å finne noe nytt kult navn på bloggen heller, selv om det er mange måneder siden jeg sa jeg kom til å gjøre det. Denne instagramkontoen fikk derfor navnet kjerstiblog

Det som kommer til å skje på denne kontoen er at jeg kommer til å tease nye poster der. Jeg kommer til å legge ut et bilde relatert til den nye posten omtrent samtidig som den legges ut. Det er jo selvfølgelig for å få inn flere lesere hit, men også som en tjeneste til de av dere som er innom her innimellom og kanskje er interessert i å vite når det har skjedd noe her inne. Jeg klarer jo ikke å poste på noe som ligner regelmessig tid. Eller en jevnt tema heller, for den del. Men det er jo fordi livet.

Så da er jeg altså eier av tre instragramkontoer; bloggen sin, Zelda sin og min "personlige." Linker til profilene er rett under bildet av hvordan de ser ut i skrivende stund, og dere er alle hjertelig velkomne på alle tre! 

No comments:

Post a Comment